Waardevolle verbinding maken

De nieuwe generatie wil verbinden. Echt verbinden. En is dat ook niet jouw wens? Dat je met je eigen authentieke merk een blijvende verbinden kan maken met jouw doelgroep. Zodat klanten blijven (terugkomen). En dat zij zelfs andere adviseren ook klant te worden. Waardoor jouw onderneming groeit.

Zou je ook niet willen dat het jouw merk is waar mensen over praten, omdat zij zich aangetrokken voelen in de waarde die je deelt en de beleving die je ze geeft. Denk eens aan al die mensen die in hun slaapzakjes voor de Apple winkels blijven overnachten om maar die eerste nieuwe Iphone te kunnen kopen. Dat is pure merkbeleving. En die merkbeleving kan jouw onderneming ook geven!

Jouw onderneming groeit niet alleen door de aandacht die je er zelf in steekt, maar juist ook door de aandacht van je doelgroep. Zij kunnen je merk verder verspreiden dan dat jij, of jouw team, dat kan doen. De juiste verbinding maken met je doelgroep is dus van levensbelang voor de groei van je bedrijf.

Maar hoe doe ik dat dan?

 

» Misschien bereik je wel helemaal niet de doelgroep die  je zou willen bereiken en heb je klanten die je eigenlijk niet zou willen hebben.

» Misschien bereik je je doelgroep wel, alleen komen je klanten na een eenmalige aankoop niet terug?

» Brengen je klanten jouw al nieuwe klanten?

» Ziet je doelgroep wel de waarde van je merk?

» Deel je je waarde eigenlijk wel genoeg of doe je gewoon waar je goed in bent en hoop je dat andere het vanzelf zien?

» Ben je heel druk met je werk voor je klanten en weet je niet waar je zou moeten beginnen om te werken aan je eigen merk.

» Weet jij eigenlijk wel wat je kan veranderen zodat je verder kan groeien met je onderneming?

Eén ding is wel zeker;
je wilt groeien! Toch?

Als je dat zeker weet is dat super gaaf want dan heb je al de juiste mindset! En ik kan je met de rest verder helpen! Mijn passie is namelijk om ondernemers te helpen, hun merk (weer) sterk de wereld in te brengen vanuit hun authentieke kracht. Zodat ze de juiste doelgroep raken en een blijvende verbinding kunnen opbouwen. Met een merk dat voor meer impact zorgt en bijdraagt aan de groei van de onderneming.

“And if you are going to rise,
you might as well shine!”


Lijkt je dat wat?
Hieronder vertel ik je, hoe ik jouw merk kan laten groeien

1. verdieping

Ken jezelf als ondernemer

De manier waarop jij als mens bent, komt terug in je onderneming. Als jij heel sociaal bent zal je waarschijnlijk niet zo snel je hele onderneming online bouwen, want je wilt menselijke connectie. Net zoals je jezelf niet als spreker zal gaan profileren als je nachten niet slaapt door de spanning voor het podium.

Idealiter zou jouw onderneming een afspiegeling zijn van de beste versie van jouw als mens. Het is daarom belangrijk om als ondernemer of leider van een bedrijf goed te weten wat jou kenmerkt als mens en ondernemer.

In het LYB (Living Your Brand) Mindset & Kracht traject ga je in 3 modules terug naar jouw WHY en vind je manieren waarop je je bedrijf verder kan opbouwen vanuit jouw authentieke kracht zodat het helemaal past bij jou als mens. Je creëert ruimte voor groei.

2. living your brand

Vertel het verhaal van je merk

Jouw onderneming heeft een eigen identiteit en eigen kernwaarden. Door de 8 modules van de LYB Business & Merk methode die ik voor je heb ontwikkeld, ontdek je wat deze waarden zijn en betekenen voor je merk en je onderneming.

In drie of vier sessies behandelen we alle modules en vind je de manier waarop je doelgroep je merk wil beleven en hoe je ze kan bereiken. Je (her)ontdekt de essentie van je onderneming en hoe je deze niet alleen in je communicatie maar door je hele bedrijfsstructuur kan gebruiken. We (her)-positioneren je merk en je hebt een kort-termijn stappenplan en een marketing strategie voor de lange termijn.

3. branding

Laat je merk verbinden en je bedrijf groeien!

Wij (her)-positioneren en (re)-branden je merk waar nodig is. Lichten uit en versterken wat raakt en tegelijk laten we vallen wat niet werkt. We brengen de essentie helemaal tot leven in tekst en beeld waardoor je merk weer verbinding maakt. Mensen emotioneert, inspireert en raakt.

We vertellen je niet alleen hoe je het kan doen, maar helpen je ook door te implementeren wat nodig is (oftewel… bouwen je website, regelen je drukwerk, lanceren je merk op een event, oid…).

We leren je de juiste tone-of-voice te gebruiken. Consistent gebruik maken van beeld en stijl. En door het uitleven van jouw merkverhaal kan jouw merk weer impact maken. En je bedrijf groeien.

Klant aan het woord

In ons proces stelde Gerda vragen en was niet bang om door te vragen en richting te geven op basis van wat ze hoorde. Hierdoor heeft ze een prettige natuurlijke autoriteit op haar vakgebied. Na de rebranding hadden we niet alleen een logo, maar een merk waar we verder aan konden bouwen. En de lancering op het event was echt super gaaf!

e/MTIC (samenwerking TU/e en Royal Philips)